Opgelost door Mytrip.com: Mytrip.com stuurt je van kastje naar de muur bij verzoek om refund vliegticket

sad Opgelost
Kar-lijntje

Onze trip naar Malta ging niet door in april vanwege corona. We hebben My trip gemaild over een refund. Zij verwezen ons naar Airmalta (zij zouden eerst geld moeten terugstorten). Airmalta zegt ons het te moeten regelen via My trip. Geen service dit! Kastje naar de muur en alle reacties zijn heel laat, gestandariseerd en in het Engels. Zo boek je niet meer betrouwbaar bij Mytrip.com

Dat Mytrip contact met ons opneemt en dit fatsoenlijk afrondt met een refund van onze tickets. Je kunt niet op je site zetten dat we maar contact moeten opnemen met de luchtvaartmaatschappij en deze mailt ons maanden later dat we weer bij de intermediair moeten zijn.

Wij vinden dat Mytrip.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Kar-lijntje
Inmiddels heb ik iemand kunnen spreken. Zelfs binnen 2 minuten via telefoonnummer: +31 202623623. Keuze optie 4. Ze hebben nu een refund request naar airmalta gestuurd (Want die hadden al 4 keer gemaild dat ze wel WILDEN terug betalen maar hiervoor een aanvraag nodig hadden van MY TRIP). Schandalig dat iets van april nu pas wordt opgelost. Ergste vind ik nog dat mytrip 30 euro handling fee hanteert. Omdat ze mij zo goed hebben geholpen mijn geld terug te krijgen.

Ook een klacht indienen over Mytrip.com?