Klacht Mytrip.com: Refund vliegticket

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 515528
Gebruiker
VonDutch
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben in februari 2020 een vliegticket geboekt via my trip. Dit was een retourtje: Amsterdam - Tromso met vliegtuigmaatschappij Scandinavian Airlines (van 11 mei tot 18 mei). Deze vlucht ging niet door, door corona. Tot op heden hebben wij geen geld terug ontvangen.
Boekingsreferentie: L2ZAHH
Boekingsnummer: OLV7GA, OL8EX5
Gr Tomas

De oplossing

De teruggave van kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mytrip.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
VonDutch
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Mytrip.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen