Klacht Mytrip.com: Restitutie bedrag geannuleerde tickets

Klachtnummer
# 470820
Gebruiker
MoojiMytrip2020@
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had op 11 mei samen met een vriendin een vlucht geboekt naar Portugal met een retourvlucht op 21 mei bij Mytrip.com. De vlucht werd geannuleerd in verband met het Coronavirus. Ik heb herhaaldelijk om restitutie gevraagd van de E 254,36 van onze beide tickets, helaas zonder resultaat nog.

Kunt u iets voor ons betekenen?

Vriendelijke groeten

W en L

De oplossing

Zou u voor ons willen kijken of u ons geld terug kunt krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mytrip.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mytrip.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen