Klacht Mytrip.com: Vliegticket is geannuleerd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 484043
Gebruiker
Gebruiker1601636004
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vliegticket was geannuleerd en sinds april verzoek ik met LOT en Mytrip contact nemen maar tot nu is niets gebeurd ik krijg elke keer standaard brief op mijn vraag.

dat gaat over bedrag
Betaald Supersaver Travel B.V. wordt weergegeven op uw bankafschrift als ontvanger van de betaling. € 512,32

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mytrip.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1601636004
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terug!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Mytrip.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen