Klacht Mytrip.com: We have been ripped off for 1863,99 euro!!!

Klachtnummer
# 506336
Gebruiker
Yasminaba
Datum
0 reacties

Details

De klacht

On December 23, 20 we bought two airline tickets worth 1863.99 euros on Mytrip. However, we have not received anything, no tickets or ation. We have been in contact with Mytrip, but they indicate that the money has not been received while the money has been debited from our account. Our bank has conducted an investigation and has come to the conclusion that the money has arrived 100% sure and the payment went well. As proof from the bank I have received an inquiry number with which the payment should be found by Mytrip. I feel very ripped off, it's a big amount and they don't help me while I have proof of it!
GIVE US BACK OUR MONEY YOU THIEVES!!!!

De oplossing

We want our money back!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mytrip.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mytrip.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen