Klacht Mywheels: Boete mywheels
Details
Klacht
Ik heb eind april een deelauto via mywheels gehiuurd in nunspeet. Na een uur of twee heb ik de auto terug gezet met de laadkabel in de auto. De auto gaf aan dat de accu al genoeg vol was. Dus heb ik de auto twee parkeer plekken verderop gezet. Vervolgens ben ik de kabel vergeten uit de laadpal te halen. Ik krijg vervolgens een rekening van 400 euro. Het lijkt mij compleet over de top om een klant 400 euro in rekeng te brengen. Ik krig ook de volgende reactie van mywheels :De boete voor het kwijtraken van een laadkabel is € 400,- omdat:
De laadkabel zelf kost ongeveer €200,-
De klant die na jouw reis een ritje in dezelfde auto wil maken, moeten wij teleurstellen en wij moeten deze
;
Met alle respect maar dit antwoord is echt behoorlijk teleurstellend.
Gewenste oplossing
Geld terug- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.