Klacht Mywheels: Boete mywheels

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 663987
Gebruiker
Ikke32
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb eind april een deelauto via mywheels gehiuurd in nunspeet. Na een uur of twee heb ik de auto terug gezet met de laadkabel in de auto. De auto gaf aan dat de accu al genoeg vol was. Dus heb ik de auto twee parkeer plekken verderop gezet. Vervolgens ben ik de kabel vergeten uit de laadpal te halen. Ik krijg vervolgens een rekening van 400 euro. Het lijkt mij compleet over de top om een klant 400 euro in rekeng te brengen. Ik krig ook de volgende reactie van mywheels :

De boete voor het kwijtraken van een laadkabel is € 400,- omdat:
De laadkabel zelf kost ongeveer €200,-
De klant die na jouw reis een ritje in dezelfde auto wil maken, moeten wij teleurstellen en wij moeten deze

;

Met alle respect maar dit antwoord is echt behoorlijk teleurstellend.

Gewenste oplossing

Geld terug
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Mywheels
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Het spijt MyWheels om je ervaring te lezen. We willen dit met spoed oppakken en zullen ervoor zorgen dat de juiste afdeling zo snel mogelijk contact met je opneemt. Helaas kunnen we langs deze weg je account niet achterhalen. Wil je ons alsnog een email sturen met verwijzing naar deze review. Naar support@mywheels.nl. We vragen dan even je geduld om de juiste informatie te verzamelen. Bij voorbaat vriendelijk dank.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Mywheels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen