Klacht Mywheels: Mistake in postcode and account is not activated and no reply on the email since 2 months

Klachtnummer
# 615104
Gebruiker
Gurwara
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Registered first time by mistake entered wrong postcode. Its been 2 months my wheels account has never been activated. On phone call they say to send email and when sent an email they just reply you a pré written email. There is pathetic customer care. Customer says 5 days till we reply been 2 months like no one even reads the email. They kust copy paste same things

Gewenste oplossing

I want them to check my registration manually and activate my account.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Mywheels is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mywheels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen