Klacht MyXLshop.nl: 5 dingen besteld .eentje ontvangen

jan

ik heb van 1 artikel 5 stuks besteld .ik heb er maar eentje van ontvangen .naar 4 weken wachten
ik heb al 2 maal email verstuurd met het verzoek hoe het nu zit ..maar voorlopig blijft het na een week nog steeds stil .
zou een antwoordt ook 4 weken duren ?

dat gewoon de rest van de artikelen ook ontvang .want daar heb ik toch voor betaald .

MyXLshop.nl
    Goedemiddag Jan,

Het is inderdaad erg vreemd dat je er maar 1 hebt gekregen in plaats van 5. Ik ga dit voor je nakijken.Maar eerst zal ik nagaan of een van mijn collega's je mail al heeft beantwoord om miscommunicatie te voorkomen.

J. Williams
    jan
    ze hebben wel contact opgenomen met mij ,en ze zouden het uit zoeken.maar tot op heden niets meer mogen vernemen .
    als het bedrijf dit leest. kunt u contact met mij opnemen .kan ik ze de foto van de verpakking emailen .waar het totaal gewicht op staat .en dan kunnen zien dat er maar eentje in de verpakking heeft gezeten .anders zou het pakketje 5 maal zwaarder zijn geweest ..janvangroen@tiscali.nl

Ook een klacht indienen over MyXLshop.nl?