Klacht MyXLshop.nl: Belachelijk bedrijf!
Details
Klacht
We hebben een halsband besteld voor onze hond.Na 2 dagen dragen kwam het touw ruim onder het leer vandaan. Na heen en weer mailen gaven ze uiteindelijk aan een nieuwe te sturen.
Na 2 weken dragen was de riem echter al helemaal kapot! Ik heb toen gemaild dat we graag ons geld terug hebben ipv een nieuwe riem (deze hadden we namelijk toch nog niet binnen). Inmiddels zijn we weer ruim een week verder en hebben we na 3x mailen nogsteeds geen enkele reactie en ook de riem die toegezonden zou zijn is nogsteeds niet binnen.
Ons advies is dan ook: Nooit bestellen, het zijn oplichters!
Gewenste oplossing
Geld terugstorten- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.