Klacht MyXLshop.nl: bestelling gedaan en betaald, maar niet ontvangen en geen reacties op e-mails

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182437
Gebruiker
Wim
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Bestelling gedaan via Myxlshop.nl van ophangsysteem van föhn. Bestelling is via ideal betaald. Vermeld werd dat de bestelling tussen de 5 en 25 werkdagen zal worden geleverd. Tot op heden nog niets ontvangen. Via de e-mail om reactie gevraag; geen antwoord.

Gewenste oplossing

Z.s.m. levering of retour aanschafbedrag ad € 9,99
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    MyXLshop.nl
    Datum
    Goedemiddag Wim,

    Ik zie dat mijn collegae je vraag via de mail heeft beantwoord en ik zie ook dat het aankoopbedrag is terug geboekt.
    Is er verder wellicht nog iets dat ik voor je zou kunnen betekenen?

    Met vriendelijke groet,
    J. Williams
  2. Auteur
    Wim
    Datum
    Ik heb de creditnota via de e-mail ontvangen en verwacht nu dus dat het geld op mijn rekening wordt teruggeboekt.
    We zullen zien.
  3. Auteur
    MyXLshop.nl
    Datum
    Beste Wim,

    Wij hebben dit bedrag op 29 augustus teruggestort op je rekening.

    Met vriendelijke groet,

    Frank
    MyXLshop
  4. Auteur
    Wim
    Datum
    Rechtstreeks via de e-mail kreeg ok geen respons. Dus al met al een trage afhandeling. Door tussenkomst van Klachtenkompas ging het wat sneller

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over MyXLshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen