Opgelost door MyXLshop.nl: Bestelling niet ontvangen

Ton S

Mijn bestelling van J&S Waterdichte Broekbeschermers (MYXL64310 ) van 4 juli nog steeds niet ontvangen, ook niet na een excuusmail op 8 september dat er iets gigantisch mis was gegaan. Maar de bestelling zou alsnog geleverd worden en er zou 10% van de aankoopsom teruggestord worden maar beide is NIET gebeurd. Na mijn laatste mail over het uitblijven van de bestelling blijft het ijzig stil dus ik weet niet wat voor bedrijf dit is maar ik verwacht er niet teveel meer van. MyXLshop.nl gefeliciteerd met uw € 58,98 hoop dat u er gelukkig van wordt!!!

Een ontevreden klant.

Mijn volledige aankoopbedrag terug?!

MyXLshop.nl
    Beste Ton,

Allereerst bedankt voor je bestelling.

Zojuist hebben we je klacht besproken per telefoon en hebben hieruit was duidelijk dat wij de 10% korting reeds terug op je rekening hebben gestort. Je bestelling zal spoedig bij je aankomen.

Onze excuses voor de lange levertijd.

Rob
    MyXLshop
    Ton S
    Ondanks dat ik mijn bestelling nog niet ontvangen heb is er wel beloofd dat deze nog zeker binnen komt en onderweg is. Er is het e.e.a. misgegaan maar mocht onverhoopt de bestelling weer misgaan zou ik mijn volledige restbedrag alsnog terugkrijgen dus ben tevreden met de geboden oplossing! Komt goed? Wellicht :)

Ton S

Ook een klacht indienen over MyXLshop.nl?