Opgelost door MyXLshop.nl: Bestelling niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 189569
Gebruiker
Ton S
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn bestelling van J&S Waterdichte Broekbeschermers (MYXL64310 ) van 4 juli nog steeds niet ontvangen, ook niet na een excuusmail op 8 september dat er iets gigantisch mis was gegaan. Maar de bestelling zou alsnog geleverd worden en er zou 10% van de aankoopsom teruggestord worden maar beide is NIET gebeurd. Na mijn laatste mail over het uitblijven van de bestelling blijft het ijzig stil dus ik weet niet wat voor bedrijf dit is maar ik verwacht er niet teveel meer van. MyXLshop.nl gefeliciteerd met uw € 58,98 hoop dat u er gelukkig van wordt!!!

Een ontevreden klant.

De oplossing

Mijn volledige aankoopbedrag terug?!

2 reacties

  1. Auteur
    MyXLshop.nl
    Datum
    Beste Ton,

    Allereerst bedankt voor je bestelling.

    Zojuist hebben we je klacht besproken per telefoon en hebben hieruit was duidelijk dat wij de 10% korting reeds terug op je rekening hebben gestort. Je bestelling zal spoedig bij je aankomen.

    Onze excuses voor de lange levertijd.

    Met vriendelijke groet,

    Rob
    MyXLshop
  2. Auteur
    Ton S
    Datum
    Ondanks dat ik mijn bestelling nog niet ontvangen heb is er wel beloofd dat deze nog zeker binnen komt en onderweg is. Er is het e.e.a. misgegaan maar mocht onverhoopt de bestelling weer misgaan zou ik mijn volledige restbedrag alsnog terugkrijgen dus ben tevreden met de geboden oplossing! Komt goed? Wellicht :)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ton S
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over MyXLshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen