Klacht MyXLshop.nl: Bestelling nog steeds niet bezord na 25 werkdagen

Klachtnummer
# 181202
Gebruiker
Eric
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Bestelling 10 juli geplaatst. Na uiterlijk 25 werkdagen zou het bezorgd moeten worden, wat dus niet het geval is. Op email-berichten wordt totaal niet gereageerd!!!

De oplossing

Dat ze reageren op mijn berichten en zorgen dat mijn bestelling alsnog geleverd gaat worden.

3 reacties

  1. Auteur
    MyXLshop.nl
    Datum
    Goedenavond Erik,

    Als eerste excuses dat je niet snel genoeg respons hent gekregen op je mails.
    Je pakket had er inderdaad al moeten zijn. Ik kan momenteel twee dingen voor je doen. Of ik kan het pakket opnieuw laten toesturen waarna de 25 werkdagen opnieuw ingaan. Of ik kan de bestelling in zijn geheel laten komen te vervallen en je aankoopbedrag terug laten storten.

    Met vriendelijke groet,
    J. Williams
  2. Auteur
    Eric
    Datum
    Beste J. Williams,
    Ik zou je willen verzoeken om de bestelling geheel te laten vervallen en het bedrag terug te storten op mijn rekening. Ik neem aan dat hier géén 25 werkdagen voor nodig zijn. Alvast bedankt!
    met vriendelijke groet,
    Eric Beijnes
  3. Auteur
    MyXLshop.nl
    Datum
    Goedemiddag Erik,

    Ik zal de aanvraag voor je indienen en zodra ik bericht terug heb dat het Is doorgevoerd stuur ik je meteen weer bericht.

    Met vriendelijke groet,
    J. Williams

Ook een klacht indienen over MyXLshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen