Klacht MyXLshop.nl: Bestelling nog steeds niet bezord na 25 werkdagen

Eric

Bestelling 10 juli geplaatst. Na uiterlijk 25 werkdagen zou het bezorgd moeten worden, wat dus niet het geval is. Op email-berichten wordt totaal niet gereageerd!!!

Dat ze reageren op mijn berichten en zorgen dat mijn bestelling alsnog geleverd gaat worden.

MyXLshop.nl
    Goedenavond Erik,

Als eerste excuses dat je niet snel genoeg respons hent gekregen op je mails.
    Je pakket had er inderdaad al moeten zijn. Ik kan momenteel twee dingen voor je doen. Of ik kan het pakket opnieuw laten toesturen waarna de 25 werkdagen opnieuw ingaan. Of ik kan de bestelling in zijn geheel laten komen te vervallen en je aankoopbedrag terug laten storten.

J. Williams
    Eric
    Beste J. Williams,
    Ik zou je willen verzoeken om de bestelling geheel te laten vervallen en het bedrag terug te storten op mijn rekening. Ik neem aan dat hier géén 25 werkdagen voor nodig zijn. Alvast bedankt!
    met vriendelijke groet,
    Eric Beijnes
    MyXLshop.nl
    Goedemiddag Erik,

Ik zal de aanvraag voor je indienen en zodra ik bericht terug heb dat het Is doorgevoerd stuur ik je meteen weer bericht.

J. Williams

Ook een klacht indienen over MyXLshop.nl?