Klacht MyXLshop.nl: Bestelling nog steeds niet geleverd.

Edith

Ruim 1 maand geleden iets besteld met een levertijd van 5-15 werkdagen. Helaas niets ontvangen. Na een paar mails eindelijk bericht ontvangen dat mijn bestelling verzonden is en dat ik dit binnen 5-15 werkdagen kan ontvangen. Dus als ik de bestelling ooit nog mag ontvangen dan is de totale levertijd 6 tot 8 weken. Te gek voor woorden. Ben dan ook zeer ontevreden. En nu maar hopen dat ze mijn bestelling ooit nog gaan leveren.

Goedenavond Edith,

Had u wellicht een ordernummer voor mij? Dan kan ik kijken wat ik voor u kan betekenen.

Ordernummer MYXL72624
    Goedemiddag Edith,

Uw pakket had er inderdaad al lang al moeten zijn. Ik zal deze dan ook als vermist op laten geven. Hierna kan ik twee dingen voor u doen. Het pakket opnieuw toe laten sturen of uw aankoopbedrag retourneren. Welk van de twee zou u het liefst hebben?

Goedemiddag Edith,

Op 20 aug. kreeg ik de volgende mail van MyXlshop:
    Helaas is er iets mis gegaan met jouw order.
    Hij is vermist geraakt bij de post. Wij kunnen het product nogmaals toesturen. Wij zullen uw order dan met track en trace versturen dus dan duurt de levering ongeveer 5-15 werkdagen.
    EN OP 6 SEPT NOG EEN MAIL:
    Door een technische storing is je alarm klok zonder track en trace verzonden. Onze excuses voor het ongemak.
    De levertijd is 25 werkdagen vanaf 25 aug.
    DUS NOG STEEDS NIETS ONTVANGEN

Beste Edith,

Allereerst bedankt voor de feedback op klachtenkompas.

Wij zijn zeer verheugd dat wij dit telefonisch met je konden oplossen. En wij gaan er in de toekomst alles aan doen om onze klanten de service te verlenen die zij verdienen.

Frank
    MyXLSHOP

Ook een klacht indienen over MyXLshop.nl?