Klacht MyXLshop.nl: Bestelling NOOIT ontvangen

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 198966
Gebruiker
ktaleb69
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Waardeloos!

We hebben medio oktober wat besteld bij Myxlshop.nl en meteen betaald via ideal, 2 weken later gebeld maar volgens hun mijn betaling was niet binnen, daarna hebben zij "goed" gekeken in hun bankrekening en mijn betaling was wel binnen, nou goed dan verwacht ik dat mijn bestelling zou moeten ontvangen maar meerdere malen contact gehad maar word niets mee gedaan! het blijkt achteraf dat mijn bestelling is afgeleverd op een verkeerde onbekende adres in Tilburg terwijl ik in Roermond woon en iemand heeft een handtekening gezet voor ontvangst en mijn naam erbij elektronisch ingetypt, dit staat allemaal op een aflever bewijs van postnl, dus hun hebben de fout neergelegd bij postnl en als resultaat heb ik nooit wat ontvangen, en we zijn nu al 1,5 maand verder.en we worden iedere keer afgescheept! Heel slecht zou niemand aanraden hier wat te kopen. Je betaald voor iets wat je niet ontvangt.

De oplossing

Heel simpel.. mijn bestelling ontvangen of mijn geld terug betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MyXLshop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ktaleb69
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, MyXLshop.nl ontkent dat hun een fout hebben gemaakt en een verkeerde adres hebben opgeschreven op het pakket, postnl heeft bevestigd dat het adres die op het pakket staat niet mijn adres is, dus het verhaal van MyXLshop.nl klopt idd niet en dat heeft postnl schriftelijk al bevestigd! ik heb inmiddels ook een klacht ingediend bij het geschillencommissie..
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over MyXLshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen