Opgelost door MyXLshop.nl: Betaalde bestelling nooit ontvangen.

sharonrosezijlstra

Vijf weken geleden een bestelling op deze site geplaatst. Meteen betaald. Kreeg netjes een confirmatie in mijn inbox. Werd mij wel verteld dat het misschien wel wat langer kon duren. Maar vijf weken vind ik wel een beetje extreem. Stuurde ze een email. Geen reactie, helemaal niets. Een week later weer een email en wederom geen reactie. Vind dit buitengewoon onbeschoft.

Wil deze cup cake houders graag hebben. Ik kan ze nergens krijgen.

MyXLshop.nl
    Goedemiddag Sharon,

Ik zie de bestelling staan. Je hebt echter zonder track&trace besteld dan is de gemiddelde levertijd 15 werkdagen en het kan uitlopen tot een max van 25 werkdagen. Je pakketje zou dan ook vandaag uiterlijk binnen hebben moeten komen. Indien dat niet zo is zal ik dan een aanvraag indienen voor het opnieuw toe laten sturen van het pakket of wil je de bestelling laten annuleren en opnieuw plaatsen met track&trace?

J. Williams
    Goedemiddag mijnheer Williams,

Dank u wel voor uw reactie. Ik wil de bestelling niet annuleren en wacht graag mijn bestelling af. Deze cup cake holders zijn moeilijk te krijgen. Dank u well dat u dit voor me uitzoekt.

Sharon Zijlstra
    MyXLshop.nl
    Goedemiddag Sharon,

Ik heb een aanvraag ingediend om je pakket opnieuw toe te laten sturen. Het kan een paar dagen duren voor deze is verwerkt. Indien de andere in de tussen tijd alsnog binnen komen dan kan je deze houden.

J. Williams
    Beste Mijnheer Williams,

Dank u wel dat u een nieuwe aanvraag hebt ingediend. En ook voor de goede service!! Ik zie enorm uit naar mn cup cake holders.
    Met vriendelijke groet
    Sharon Zijlstra