Klacht MyXLshop.nl: geen geld teruggekregen voor een artikel dat niet geleverd kan worden.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 444984
Gebruiker
rvosse
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Een artikel besteld en bij de bestelling betaald.
Na een tijdje kreeg ik een mail van MyXlshop dat het artikel niet leverbaar is en dat ik een ander artikel uit kan zoeken. Ik wil echter mijn betaling terug. Op die mail geantwoord dat ik mijn geld terug wil. Echter de kan niet ontvangen worden, omdat hun mailbox vol zit. Vervolgend bij MyXLshop op de site een klacht ingediend, met het verzoek mijn geld terug te storten. Daarop een antwoord gekregen dat annulering niet mogelijk is. Daarna proberen te bellen, bellen is helaas niet mogelijk. Ik heb het idee dat ik bedrogen wordt.

De oplossing

Zorgen dat ik netjes behandeld wordt en mijn geld terug krijg. Zorgen dat zulke bedriegers juridisch aangepakt worden, zodat ze niet nog meer schade kunnen toebrengen aan klanten. Zorgen dat de bedriegers berecht worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MyXLshop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

3 reacties

  1. Auteur
    rvosse
    Datum
    Ik heb nog niets vernomen
  2. Auteur
    rvosse
    Datum
    Wat doen jullie?
  3. Auteur
    rvosse
    Datum
    Geen reactie?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rvosse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over MyXLshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen