Klacht MyXLshop.nl: geen geld teruggekregen voor een artikel dat niet geleverd kan worden.

rvosse

Een artikel besteld en bij de bestelling betaald.
Na een tijdje kreeg ik een mail van MyXlshop dat het artikel niet leverbaar is en dat ik een ander artikel uit kan zoeken. Ik wil echter mijn betaling terug. Op die mail geantwoord dat ik mijn geld terug wil. Echter de kan niet ontvangen worden, omdat hun mailbox vol zit. Vervolgend bij MyXLshop op de site een klacht ingediend, met het verzoek mijn geld terug te storten. Daarop een antwoord gekregen dat annulering niet mogelijk is. Daarna proberen te bellen, bellen is helaas niet mogelijk. Ik heb het idee dat ik bedrogen wordt.

Zorgen dat ik netjes behandeld wordt en mijn geld terug krijg. Zorgen dat zulke bedriegers juridisch aangepakt worden, zodat ze niet nog meer schade kunnen toebrengen aan klanten. Zorgen dat de bedriegers berecht worden.

MyXLshop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

rvosse
    Ik heb nog niets vernomen
    Wat doen jullie?
    Geen reactie?

Geen

Ook een klacht indienen over MyXLshop.nl?