Klacht MyXLshop.nl: geen levering en geen inhoudelijke reactie

Pietje

Diverse malen gemaild en gevraagd wanneer pakketje verzonden is. 1 keer n standaard verhaaltje gekregen en melding is onderweg. 3 weken terug besteld en betaald. Donderdag ga ik maand weg en heb daarvoor die bestelling gedaan.....

Directe verzending zodat ik het donderdagavond mee kan nemen zoals geplanned

Goedendag meneer,

Ik zie dat u de bestelling op 27 maart heeft geplaatst zonder track&trace. Zonder track&trace wordt de bestelling in 95% van de gevallen binnen 15 werkdagen geleverd, in de overige 5% van de gevallen kan dit uitlopen tot 25 werkdagen. Hierdoor kan ik pas na 29 april overgaan tot vervolgstappen. De levertijden staan aangegeven bij elk artikel onder het tabblad Verzending&Levertijd aangezien ons magazijn zich niet in Nederland bevind.
    Is er wellicht iets anders wat ik voor u zou kunnen betekenen in de tussentijd?

Pietje
    Dit antwoord heb ik dus iedere keer gekregen, op vraag WANNEER hebben jullie t verzonden, iets dat mij normaal lijkt bij te houden voor n bedrijf dat alles via post verzendt.....
    echter iedere reactie is dit standaard verhaal.
    de vraag die ik heb is simpel "WANNEER hebben jullie de adapter verzonden ????"

ps was deze levertijd duidelijk aangegeven bij het bestellen.... had ik elders besteld... 5 dagen om n adaptertje in te pakken en 15 dagen om t te verzenden.......
    Goedemorgen meneer,

Excuus ik had uw vraag niet goed gelezen, ben meteen gaan uitrekenen wanneer ik actie kon ondernemen voor u. Uw pakket is op 1 april verzonden.
    Ik heb uw opmerking met betrekking tot de verduidelijking van de levertijden ook meegenomen voor mijn leidinggevende.

Pietje
    Heeft 12 e-mailtjes gekost en via DIT platform 2 maal om uiteindelijk antwoord te krijgen WANNEER verstuurt... vandaag ook ineens n INHOUDELIJKE reactie in mn email ipv standaard verhaal... afijn stap 1...... nu maar hopen dat t geen 1 april grap is.....

Kort door de bocht morgen woensdag, dan donderdag NOG 1 kans en anders pech.... moet ik n adapter kopen in winkel om die mee te nemen.......
    ps 1 april verzonden uit uw magazijn in China zegt uw collega... nu de 19e..... ok.......
    Goedemiddag meneer,

Een van mijn collega's neemt vandaag nog telefonisch contact met u op om dit telefonisch op te lossen. Aangezien er nu meerdere mensen via meerdere kanalen een oplossing proberen aan te bieden denk ik dat het voor u ook prettiger werkt als één persoon u één oplossing aanbiedt die voor u het beste uitkomt.
    Mocht ik nog iets anders voor u kunnen betekenen dan hoor ik dit graag van u.

Pietje
    Gezien het feit dat het 12 emailtjes en 3 uur mijnerzijds heeft gekost en pas nadat ik hier n klacht heb ingediend, er wel en snel gecommuniceerd kan worden geef ik er de voorkeur aan deze kwestie hier en met u trachten te regelen.
    Tot mn verbazing zegt uw collega dat hij mijn aankoopbedrag gaat terugstorten.... betekent dit dat mijn bestelling niet verzonden is ?????? immers indien adapter zoals u stelt al 3 weken onderweg is naar mij en "mij bijna bereikt heeft" waarom retourneert u dan?
    Goedemiddag meneer,

Omdat u vandaag of morgen met vakantie gaat. U heeft zonder track en trace besteld waardoor wij ook niet kunnen volgen waar uw pakket exact is. Wij weten dus ook niet of het pakket al bijna bij u is of nog niet. Als u na 2 keer aanbellen en een bepaalde tijd wachten bij het postkantoor het pakket niet heeft opgehaald wordt het pakket terug gezonden. Wij vinden dat niet netjes tegenover u. Om deze reden hebben wij de regels voor u een beetje omgebogen omdat u er net een week buiten valt.
    Heeft u nog andere vragen waarmee ik u kan helpen?

Pietje
    t blijven mooie verhalen..... magazijn staat in China zei uw collega.... pakketje blijkt uit Vietnam te komen !!!!!!!!!!!! maar ik snap m jullie bestellen hetgeen jullie verkopen via alibaba bij leveranciers in azie en laten het door hen direct opsturen

mooie verhalen dus al die tijd.... volgende keer bestellen we elders.... ben benieuwd naar kwaliteit als ik t bij mn buurvrouw ga ophalen als ik terug ben... hoop tijd gekost allemaal om over de ergernis nog maar te zwijgen
    Goedemiddag meneer,

Enkele van onze leveranciers kunnen wellicht overeenkomen met die van AliBaba, maar dat is iets waar wij geen inzage toe hebben aangezien zij zich onder elke willekeurige naam kunnen aanmelden op die webshop.
    Wat het voor u echter aantrekkelijker maakt om via ons te bestellen is dat wij u de gebruikelijke 1 jaar garantie termijn aanbieden die er in Nederland geld. Ook heeft u 100 dagen bedenktijd of het product u wel of niet bevalt. Dit is veel ruimer dan welk u bij AliBaba zou krijgen. Indien het u niet bevalt kunt u het naar ons retourneren en uw aankoopbedrag terug krijgen.
    Ook een pluspunt is dat als uw artikel niet binnen 25 werkdagen wordt geleverd u uw geld terug kunt krijgen. Dit is een veel kortere tijdsvlak dan die op de Chinese webshops wordt aangeboden. Retourneren gaat ook een stuk eenvoudiger en goedkoper via ons antwoordnummer.
    Indien u nog andere vragen heeft dan hoor ik deze graag van u. Maar voor nu wens ik u een hele fijne vakantie toe.

J. Williams

Ook een klacht indienen over MyXLshop.nl?