Opgelost door MyXLshop.nl: Geen levering waarvoor wel is betaald.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 371735
Gebruiker
Wodan1961
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een bestelling geplaatst en de betaling voldaan inclusief de de kosten voor een track en tracé code. Laatstgenoemde nooit ontvangen alleen een ordernummer. Contact niet mogelijk. Er wordt niet gereageerd op mails. Enige dat ik te weten kom is dat mijn bestelling reeds 3 weken wordt verwerkt en nog steeds in China is. Dubieus.

De oplossing

Doen wat het beloof. Heb er voor betaald. Anders mijn geld terug.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wodan1961
Datum
Uiteindelijke oplossing
Product zou pas eind july geleverd kunnen worden voorts betaald voor track and trace echter werden er géén gegevens geleverd. Na mijn klacht bij U is het product dezelfde week nog geleverd!! Helpt dus echt en blijkbaar is men daar gevoelig voor. Mijn ervaring is dus; doe je niets kun je eindeloos wachten.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over MyXLshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen