Opgelost door MyXLshop.nl: geen track en trace en nog steeds geen bestelling antwoorden niet op mail en zijn telephonisch onberekbaar

harrie

geen track en trace code ontvangen ook bestelling nog niet geleverd geen antwoord op mails telephonisch onbereikbaar

track en trace code en bestelling

Goedemiddag Harrie,

Als eerst mijn excuses dat je zo lang hebt moeten wachten op reactie. Ik ga navragen voor jou wat de status is van je bestelling, zodra ik hier meer over weet neem ik direct contact met je op.

harrie
    dat hoop ik dan maar want ik lees heel wat klachten over jullie, en ook ik heb dus voor niets betaalt voor de track en trace code
    harrie
    hoi j.williams moeilijk he om een bestelling te vinden, werken jullie nog met papier, met een computer type je het bestelnummer in en zie je gelijk alles.

Goedemiddag Harrie,

Nee ik werk nog met de computer, alleen was ik helaas ziek een paar dagen.
    Ik ben nu weer aan het werk en ben meteen weer erachteraan gegaan voor je.
    Ik heb begrepen dat één van mijn collega's via de mail contact met je heeft opgenomen omdat het pakket vermist is geraakt.
    Wil je je klacht alsnog via deze weg verder afhandelen of doe je dat liever via de mail?

harrie
    j.williams ik heb net op jullie mail gereageerd het bedrag terugboeken op in mail aangegeven nummer, en ik wil geen weken wachten

Goedemiddag Harrie,

Ik ga mijn collega meteen een bericht sturen dat je graag je aankoopbedrag terug wilt. Zodra ik hier respons op heb laat ik het je meteen weten.

hallo j.williams, werkt je collega 100 km verderop waar ze geen telefoon hebben

Goedemiddag Harrie,

Ik heb het doorgestuurd, maar heb inderdaad nog geen reactie terug ontvangen. Mijn excuses dat dit mij is ontglipt. Ik ga er nogmaals achteraan voor je.

Goedemiddag Harrie,

Het is dinsdag overgemaakt het zou dan ook gisteren ongeveer op je rekening hebben moeten staan. Mocht dit niet het geval zijn dan zullen wij het via de bank moeten laten uitzoeken.

harrie
    nog geen geld op mijn rekening, vreemd want ik heb jullie netjes mijn rekeningnummer en de tenaamstelling gemail

harrie
    nog even dit aangezien ik weet hoe banken werken, kan ik gerust zeggen dat de fout daar niet licht, jullie kunnen zelf in je overboekingen zien of je het goede rekeningnummer hebt ingevoerd tevens kun je zien of de bank de overboeking heeft verwerkt, toch heb ik medelijden met jullie, dat jullie bij het ongelukkigste bedrijf ter wereld werken waar alles maar ook alles verkeerd gaat, jullie zullen wel heel depressief zijn, het zou me niet verwonderen als jullie allemaal aan de prozac zijn.
    Goedemiddag Harrie,

Gelukkig hoeven we nog niet aan de Prozac of andere medicatie. Ook al kan het inderdaad frustrerend zijn als niet alles soepel loopt. Maar gelukkig helpt positief blijven een hele hoop om toch door te blijven zetten tot het probleem is opgelost.
    Maar terugkomend op de gegevens die heb ik doorgegeven zoals ik deze in de mail had gekregen van u. Ik zal maandag contact opnemen met de financiële afdeling en hen vragen het nogmaals te controleren.
    Ondanks dat ik het probleem nog niet op heb kunnen lossen wens ik u wel voor nu een fijn weekend toe.

Goedemorgen Harrie,

Het bedrag is overgemaakt en zou morgen uiterlijk overmorgen op uw rekening moeten staan. Ben persoonlijk langs de afdeling gegaan om het af te handelen voor u.

harrie
    hoi williams als dat je naam is, dit had je ook vorige week kunnen doen of is jullie bedrijf zo groot dat je 3 uur in de trein zit om de andere afdeling te bereiken, maar goed applaus voor jou, nu zie je wat een beetje doorzettingsvermogen vermag, ik juich nog niet eerst afwachten tot het geld daadwerkelijk op mijn rekening staat, maar als dat zo is dan moet ik toegeven dat je boven jezelf bent uitgeschoten, lof en niets anders dan de grootste lof voor mensen die de wet van Murphy trotseren
    h
    eindelijk

harrie

Ook een klacht indienen over MyXLshop.nl?