Klacht MyXLshop.nl: Myxlshop geen track and trace gekregen wel ervoor betaald, neemt telefoon een week niet op, reageert niet op email

Klachtnummer
# 174513
Gebruiker
Asim
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op donderdag 16 juni 2016 een bestelling geplaatst op Myxlshop en ook betaald voor "Snelle verzekerde verzending met track en trace". Ik zou een Track and Trace code ontvangen binnen 2 werkdagen wat ik niet ontvangen heb. Maandag 20 juni tot en met vrijdag 24 juni heb ik 5 dagen lang gebeld naar de klantenservice van Myxlshop waarvoor ik dus voor elk gesprek €1,- heb betaald, het volgende is natuurlijk vanzelfsprekend; Er werd niet opgenomen!! Vervolgens heb ik vrijdag een klachtbrief geschreven en ge-emailt naar de klantenservice van myxlshop, op de website staat vermeldt dat ze uiterlijk binnen 2 werkdagen je email beantwoorden, wat natuurlijk ook niet is gebeurd. Ik ben nog nooit zo onmenselijk behandelt, ik zal nooit meer in mijn leven iets bestellen bij myxlshop.

Ordernummer: MYXL56748

De oplossing

Ik hoef geen enkele aanbod van myxlshop. Jullie hoeven voor mij niks uit te zoeken. Ook wil ik niet dat het product opnieuw wordt verzonden. Ik wil dat er meteen een aanvraag wordt ingediend voor de teruggave van mijn aankoopbedrag, en wil het bedrag direct terug gestort hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    MyXLshop.nl
    Datum
    Goedemiddag Asim,

    Als eerste excuus dat je ook via klachtenkompas lang hebt moeten wachten op respons.
    Ik zie dat mijn collega je verder heeft geholpen en dat je aankoopbedrag is terug gestort.
    Kan ik verder nog iets voor je betekenen?

    Met vriendelijke groet,
    J. Williams

Ook een klacht indienen over MyXLshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen