Opgelost door MyXLshop.nl: na 3 maanden nog geen levering van product

# 192789
C.Godijn

bestelling gedaan op 17-07-2016 , product werd niet geleverd , na contact via de e mail kreeg ik als antwoord :
"Zojuist hebben wij bericht gehad van het postorderbedrijf.
Helaas moeten we je mededelen dat jouw bestelling vermist is geraakt.
Uiteraard zal Myxlshop dit voor je oplossen.
Wij kunnen de bestelling nogmaals plaatsen (met track en trace) of we kunnen het gehele aankoopbedrag terugstorten.
Wij horen graag naar welke optie jouw voorkeur uitgaat.
Excuses voor het ongemak.. ".

ik heb aangegeven , oke bestel maar opnieuw , maar nada . weer een bericht gestuurd op 15-09-2016 , helemaal geen antwoord meer op gehad
helaas is het nu November en nog steeds niets

Geld terug , want het vertrouwen in deze winkel is compleet weg

MyXLshop.nl
    Beste Cor,

Wat ontzettend vervelend dat jij geen antwoord hebt ontvangen. Dit is uiteraard nooit onze intentie geweest. Wellicht was er een mail in jouw spambox terecht gekomen.

Uiteraard zullen wij dit met jou oplossen. Je geeft aan dat je jouw geld terug wilt.
    Wij hebben dit dan ook terug gestort op jouw rekening.

Ook hebben wij onderzoek gedaan naar jouw order. Deze was inderdaad opnieuw verstuurd. Deze is helaas vertraagd. Het is wel nog onderweg. Je krijgt deze van ons gratis.

Het zal met 1-2 weken bij jou in huis zijn.

Wij hopen hiermee een redelijke oplossing geboden te hebben.
    Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Tim
    Myxlshop
    C.Godijn
    snelle reaktie , top , en Nee er zat niets in mijn spam folder , ik had gewoon geen antwoord meer gekregen , maar ik zal het verdere verloop afwachten . m..v.g. Cor godijn

C.Godijn

Ook een klacht indienen over MyXLshop.nl?