Klacht MyXLshop.nl: Niet leveren pakket

Klachtnummer
# 181803
Gebruiker
Kat
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Op 10 juli 2016 heb ik een bestelling geplaatst bij Myxlshop. Ik heb de bestelling met track en trace besteld. Nu 6 weken later heb ik nog steeds geen pakket ontvangen. Ik heb regelmatig e-mails gestuurd, maar deze worden niet gelezen. Er wordt een standaard antwoord teruggestuurd, wat totaal geen antwoord is op mijn vraag.

De oplossing

Geld terug ( de kosten van track en trace) en met spoed bezorgen pakket.

7 reacties

  1. Auteur
    MyXLshop.nl
    Datum
    Goedemiddag Kat,

    Als eerste excuses dat je tot nu toe geen reactie hebt gehad op je mails.
    Ik zie dat je pakket er inderdaad al lang al had moeten zijn. Wil je dat ik de bestelling voor je annuleer en je aankoopbedrag terug laat storten of zal ik het pakket opnieuw toe laten sturen?

    Met vriendelijke groet,
    J. Williams
  2. Auteur
    Kat
    Datum
    Beste heer of mevrouw Williams,

    Graag mijn bestelling annuleren en het geld terug storten. Ik heb mijn rekeningnummer per email doorgegeven. Ik heb er na 7 weken geen vertrouwen meer in dat er nog een pakket verstuurd gaat worden.
  3. Auteur
    MyXLshop.nl
    Datum
    Goedemiddag Kat,

    Ik heb het verzoek voor je ingediend. Zodra ik hier respons op heb zal ik het meteen aan je doorgeven.

    Met vriendelijke groet,
    J. Williams
  4. Auteur
    Kat
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Ik heb vandaag slechts een gedeelte van mijn betaling ontvangen. Het is € 1,95 te weinig. Kunt u dit nog na storten?
  5. Auteur
    MyXLshop.nl
    Datum
    Goedemiddag Kat,

    Dat komt doordat er al eerder €1,95 is terug gestort. Mijn collegae zou dit omstreeks 27 juli al hebben gedaan. Meestal neemt dit een paar werkdagen. U heeft hier per mail bericht over gehad.
    Ik heb het ook als controle in mijn aanvraag gezet.

    Met vriendelijke groet,
    J. Williams
  6. Auteur
    Kat
    Datum
    Ik heb geen betaling ontvangen omstreeks 27 juli. Ik heb wel toezeggingen ontvangen, maar geen betaling van € 1.95. Ik heb mijn bankafschriften gecontroleerd van juni tot vandaag.
  7. Auteur
    MyXLshop.nl
    Datum
    Goedemiddag Kat,

    Ik heb het doorgegeven en het is terug geboekt. Wegens het ongemak is er €2,50 extra bij gedaan.
    Het zou binnen enkele werkdagen op je rekening moeten staan.

    Met vriendelijke groet,
    J. Williams