Opgelost door MyXLshop.nl: Onbetrouwbaar en zeer slechte klantenservice.

L.C.B

2 weken geleden heb ik een product bij besteel, na 2 weken kreeg ik pas een mail over dat zij het alleen in een andere kleur hadden. Ik had meteen een duidelijke reactie , het gaat om een zwangerschapsband en ik had het echt nodig, dus als het binnen 3 dagen niet kan worden geleverd wil ik het niet. Ik was hier heel duidelijk over. Nu hoorde ik dat de product al uit China wordt gestuurd en dat het 2 weken duurt vóórdat ik het ontvang. Ik kan mijn bestelling ook niet meer annuleren.

Ik wil mijn bestelling annuleren en mijn geld nu terug.

Goedemiddag L.C.B.

Ik ga kijken of ik hem alsnog kan laten annuleren. Ik durf je niet met 100% zekerheid te garanderen dat dat vandaag nog lukt maar ik doe mijn best.

J. Williams
    Beste J Williams
    Vandaag kreeg ik een reactie van een van uw collega's . Mw Hajar el Boukhari zegt dat de product in Engeland is. Dat ik 50% van de bedrag terug kreeg en dat het waarschijnlijk binnen 5 dagen wordt opgestuurd. Als dat zo is vind ik dat redelijk. Als de bestelling geannuleerd is, is dat ook prima, maar ik wil er wel dan horen.
    MVG
    Luana de Castilho Bieslchowsky
    Beste Luana,

Allereerst bedankt voor je feedback op klachtenkompas.

Fijn dat ik telefonisch de oorzaak van je klacht kon toelichten. Wij zijn druk aan het investeren in onze klantenservice en wij gaan er van uit dat dit soort zaken in de toekomst niet meer gaan voorkomen.

Wij zijn verheugd dat we je nog is in onze webshop mogen begroeten!

Frank
    MyXLSHOP
    Goedemorgen Luana,

Je order was nog niet geannuleerd. Ik ben blij dat je er alsnog samen met mijn collega uit hebt kunnen komen. Ik hoop dat de band je zal helpen wat ontspannen door de zwangerschap heen te raken.
    Mocht je verder nog vragen hebben dan kan je altijd contact met ons opnemen.

J. Williams
    L.C.B
    Ik ben serieus genomen, excuses zijn aangeboden. Prima afgehandeld.

Ook een klacht indienen over MyXLshop.nl?