Klacht MyXLshop.nl: Pakket niet geleverd/ geen reactie op e-mail

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 344818
Gebruiker
Rene
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 1december een telefoonhouder besteld maar nog steeds niks ontvangen.
Heb 2 weken geleden een mail gehad dat “ boxy” in het land was en vandaag kreeg ik een mail dat mijn pakket afgeleverd zou moeten zijn, heb al 2 mails gestuurd met de vraag waar mijn pakket dan is maar geen reactie en de telefoon is buiten gebruik.
Ik denk dat ik opgelicht ben maar dit zal me bij deze webshop niet meer gebeuren.

De oplossing

Alsnog het bestelde leveren of het geld terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MyXLshop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rene
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb alleen een mail gehad met de vraag of ik mijn geld terug wilde of alsnog het pakket geleverd wil. Hierop gereageerd maar geen bevestiging o.i.d. Zeer slechte ervaring nogmaals met Myxlshop.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over MyXLshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen