Opgelost door MyXLshop.nl: Verkeerd artikel geleverd

JNWegman

Twee weken geleden heb ik twee bestellingen gedaan op de website van MyXLshop onder twee losse ordernummers; een ketting van 45 cm en een ketting van 55 cm. Nu is de ketting van 45 cm geleverd onder het ordernummer van de andere, waar ik nooit meer iets van heb gehoord. Ik vermoed dus dat ik óf nog een ketting van 45 cm ontvang, of niets.

Ik hoop de ketting van 55 cm alsnog te ontvangen en dat ik niet een tweede van 45 cm of niets ontvang.

MyXLshop.nl
    Goedemiddag JNWegman,

Heb je van de ketting van 45cm helemaal geen mails gehad na het plaatsen van je bestelling? Ik zie namelijk dat je ze allebei met Track&Trace heb geplaatst. En als je die niet hebt ontvangen dan zal ik moeten gaan uitzoeken waar het precies mis is gegaan.
    Ik zal voor de ketting van 55cm een aanvraag indienen om deze opnieuw toe te laten sturen. Die van 45cm hoeft u niet terug te sturen want die maat heeft u in een eerdere bestelling gevraagd en deze had ook al binnen moeten zijn.

J. Williams
    Goedemiddag J. Williams,

Het klopt dat ik slechts één mail van Track&Trace heb ontvangen, die nu ook aangeeft dat het product is geleverd. Van de andere bestelling heb ik nooit iets te horen gekregen. Mogelijk is dit gebeurd doordat ik de twee bestellingen vlak na elkaar heb gepost.
    Bedankt voor uw antwoord en met vriendelijke groet,

MyXLshop.nl
    Beste Jennifer,

Graag vernemen wij of je klacht is opgelost?
    Zo niet dan gaan wij natuurlijk onze uiterste best te doen je klacht op te lossen.

Rob
    MyXLshop
    Beste Rob,

Ondertussen heb ik de ketting enkele dagen geleden ontvangen en is dit probleem dus opgelost. Hartelijk bedankt hiervoor.

Jennifer
    JNWegman
    Ik heb uiteindelijk het bestelde item alsnog ontvangen zodra het weer leverbaar was.