Opgelost door MyXLshop.nl: wel betaald maar geen levering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182387
Gebruiker
Roland
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Horlogebandje besteld en per mail bevestigd op 3 juli 2016
opgegeven is een levertijd van maximaal 25 werkdagen
maar het is nu 24 augustus en nog steeds niets ontvangen

De oplossing

Alsnog leveren maar dan binnen één week
anders geld terug

6 reacties

  1. Auteur
    MyXLshop.nl
    Datum
    Goedemiddag Roland,

    Het bandje had er inderdaad al lang al moeten zijn.
    Wilt u dat ik de bestelling in zijn geheel annuleer of moet ik een aanvraag indienen om het bandje opnieuw toe te laten sturen?

    Met vriendelijke groet,
    J. Williams
  2. Auteur
    Roland
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor je reactie,
    Als het bedrag wordt terug gestort mag je deze bestelling annuleren, ik ga weer geen 25 dagen zitten wachten op een bandje

    Met vriendelijke groet,
    Roland

  3. Auteur
    MyXLshop.nl
    Datum
    Goedemiddag Roland,

    Zou je mij per mail je rekeningnummer kunnen toesturen dan kan ik het terug laten boeken voor je, info@myxlshop.nl. Als je als onderwerp Klachtenkompas MYXL63844 zet dan komt de mail bij mij terecht.

    Met vriendelijke groet,
    J. Williams
  4. Auteur
    MyXLshop.nl
    Datum
    P.S. bij het opnieuw toesturen zou het wel iets sneller gaan (max 15 werkdagen) omdat we er dan een track&trace aan koppelen zodat zowel u als wij het pakket kunnen volgen.
  5. Auteur
    Roland
    Datum
    een verzoek per mail verstuurd om het bedrag terug te storten op mijn rekening. Wanneer het bedrag ontvangen is het afgehandeld
  6. Auteur
    Roland
    Datum
    goede communicatie en het bedrag is terug gestort

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roland
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy