Opgelost door MyXLshop.nl: Wel betaald niet geleverd

W.P.M. Veldt

Op 17 juli bij dit bedrijf een wifi outdoor-antenne besteld. Omdat het bedrijf een vestiging heeft in Amsterdam wordt de indruk gewekt dat men vanuit Amsterdam levert. Dit blijkt niet het geval te zijn. Op 14 augustus nog geen enkele terugkoppeling gehad. Mail gestuurd waar blijft mijn levering. Omdat ik geen track en trace heb gekocht kan men niet nagaan waar mijn bestelling is. Ik heb geen afzend melding gehad, deze had ik binnen 5 werkdagen moeten krijgen. Nu krijg ik ineens een mail dat mijn zending zoekgeraakt zou zijn en ik kan herbestellen tegen 10% reductie. Dit lijkt nergens op temeer omdat ik ook geen afzend bevestiging heb gehad.

Terugstorten aankoopbedrag.

MyXLshop.nl
    Goedemiddag W.P.M. Veldt,

Er staat op de website duidelijk aangegeven dat ons kantoor in Amsterdam is gevestigd maar het magazijn in China is gevestigd. Dit staat ook duidelijk bij elk artikel onder het tabblad verzending&levertijd.
    Met betrekking tot de mail dat uw bestelling is verzonden, welk u niet heeft gehad, heb ik dit door gekoppeld naar ons magazijn. Onze excuses dat deze niet is aangekomen.
    Zoals u in uw mail heeft verzocht heb ik een aanvraag ingediend voor het laten terugboeken van uw aankoopbedrag.

J. Williams
    W.P.M. Veldt
    Zodra dat geregeld is zal ik gaan afmelden, bij voorbaat dank.
    MyXLshop.nl
    Goedenavond W.P.M. Veldt,

Het aankoopbedrag is terug geboekt het zou binnen enkele werkdagen op uw rekening moeten staan.
    Mocht ik verder nog iets voor u kunnen betekenen dan hoor ik dit graag.

J. Williams
    W.P.M. Veldt
    Het bedrag is bijgeschreven, waarvoor dank.
    W. Veldt
    W.P.M. Veldt
    Volgens afspraak aankoop bedrag teruggeboekt.