Klacht N-Ice Cryo: Ten onrechte incasseren van maandbedragen terwijl er geen overeenkomst meer is

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 359448
Gebruiker
J.P. Zoutberg
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik had een jaarabonnement afgesloten bij hen. De eerste keer was de ontvangst onverschillig. Daarnaast bleek dat er gaten in de sokken zaten die ik moest aantrekken. Ik maakte daar een kritische opmerking over dat leidde tot een kibbelioge sfeer. Uiteindelijk zei ik dat dit niet gaat werken en de dame zei: U bent hier niet meer welkom. Dat vond ik prima. Vervolgens zijn zij 6 maanden blijven doorgaan met geld incasseren. 600,- totaal. Gelukkig kon ik 300 euro laten storneren., De andere 300 euro hebben zei gehouden. Naar mijn idee is hier sprake van ontbinding van de overenkomst en is dat geld ten onrechte ingehouden. Ik was niet meer welkom dus dat geeft hen niet het recht het jaarbedrag t.w. van 1200 euro te gaan innen.
Ik heb veel ondernomen mijn geld terug te krijgen, maar geen oplossing dus.

Gewenste oplossing

Dit bedrijf zou hierop aangesproken moeten worden. Daarnaast zie ik een risico dat dit bedrijf zoiets vaker zou kunnen doen, gezien hun onverschilligheid in deze.
Geboden oplossing
Er is nog geen oplossing. Dus we gaan hiermee door.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat N-Ice Cryo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over N-Ice Cryo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen