Klacht N-voetbal: Bestelling gedaan wordt slecht afgehandeld, en wordt niet op gereageerd.

Andries Zwiers

Op 29 April, heb ik een bestelling onder ordernummer 1-201204-3494 gedaan bij N-Voetbal.Dit ging direct al fout , want ik kreeg geen ordernummer of bevestiging mail. Contact met hun opgenomen na enige tijd kreeg ik een en een melding dat het binnen 15 dagen geleverd zou worden. Maar na 5 weken nog niks gemaild en gebeld. Geen reactie. Een paar dagen hierna kreeg ik een pakketje 24CM/29Cm bij 6CM hoog van N-voetbal hierin zaten maar twee paar sokken. De totale bestelling zou moeten zijn 2 paar sokken en een trainings trui. Op de pakbon stond wel 3 collies geleverd, dus de hele besteling.Maar de trainings trui niet. Op de pakbon stonden wel controleer vakjes die je aan kunt vinken maar niet gedaan. Bleek ook nog een paar sokken in een verkeerde maat geleverd te zijn.
Na 4 keer bellen en mailen kreeg ik een mailtje heel kort (zie bijlage) stond er.In de bijlage stond een retour formulier voor de verkeerd geleverde sokken ,maar niks over het niet geleverde trainigs trui.Weer een aantal mails verstuurd maar nog steeds geen reactie. Kunt u mij helpen

Wij vinden dat N-voetbal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over N-voetbal?