Klacht N375 auto's: Naleveren spullen auto

Klachtnummer
# 81321
Gebruiker
Niek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

N375 Auto's is onbereikbaar voor het maken van een afspraak om mijn eigendommen af te halen die bij mijn auto horen. In mei heb ik een auto gekocht en heb na maanden en 10-tallen pogingen per telefoon, mail, sms en bezoek nog steeds niet papieren, facturen, boekjes, de reservesleutel en een nieuwe schakelaar ontvangen.

Het is voor mij onmogelijk om een afspraak te maken omdat er telefonisch en op voicemail en op mail niet gereageerd wordt. Zelfs via Markplaats al eens gereageerd. Vooral dat er op geen enkele wijze wordt gereageerd vind ik tenenkrommend. Toch verkoopt de man (Bennie Gerritsen) nog wel steeds auto's. Dus de zaak draait nog. Maar ook aan huis is nooit iemand.

De oplossing

Ik wil gewoon graag mijn spullen ophalen. Gewoon aan afspraak of (als hij bang voor mij is) dat het in een tas aan het hek hangt of naar mij thuis gestuurd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat N375 auto's hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over N375 auto's?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen