Klacht N55.nl: Besteld, betaald, en niets ontvangen!

Klachtnummer
# 268282
Gebruiker
BAS75
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 20-07 een tshirt besteld op www.n55.nl . Ik heb deze betaald via IDeal aan stichting Sisow. Ik krijg vervolgens een email met de bevestiging van mijn bestelling. Hierna heb ik niets meer van ze gehoord. Op e-mails of berichten via sociale media reageren ze niet, en kan ze ook niet bellen. Op hun website staat dat als je iets besteld, dat je dat binnen 1 of 2 dagen binnen hebt, en dat als het pakje het kantoor verlaat je een track&trace code krijgt toegezonden. Aangezien ik niets van ze hoor en nog niets heb ontvangen denk ik dat ik ben opgelicht. Het gaat om een bedrag van €44,90.. Ik hoop dat jullie mij aub kunnen helpen..

mvg, [naam verwijderd door moderator]

De oplossing

Ik wil of zsm mijn bestelde t-shirt ontvangen, of zsm mijn geld terug gestort krijgen. En dat als het een echt bedrijf is dat ze voortaan eerder reageren op berichten van klanten. Ik ben en voel mij nu zwaar opgelicht..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat N55.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over N55.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen