Klacht Naambordencentrale.nl: slechte service en niet bereid mee te denken over oplossing

BaarsV

Afgelopen maand heb ik een aluminium naambord besteld bij naambordencentrale.nl voor EUR 100,-

Bij levering kwam ik erachter dat er een typfout was gemaakt; ik had de juiste tekst doorgegeven en dit was verkeerd overgenomen. Zelf heb ik deze fout over het hoofd gezien toen mij een proefdruk per e-mail is verstuurd.

Toen ik de fout ontdekte heb ik direct de klantenservice gebeld. De persoon die ik aan de telefoon had verontschuldigde zich en verzekerde mij dat er een nieuw bord zou worden opgestuurd; ik hoefde alleen maar een foto te mailen en dan zou het in orde komen.

Als reactie op de foto kreeg ik echter een heel ander bericht. Omdat ik de proefdruk had goedgekeurd namen zij geen enkele verantwoordelijkheid. Ik heb hierna telefonisch contact gehad en uitgelegd dat ik op het punt stond ook een ander bord te bestellen, voor EUR 200,- en dat ik het niet netjes vind dat er eerst iets wordt toegezegd en dat ze er vervolgens op terugkomen.

Vervolgens kreeg ik per e-mail het aanbod van 50% korting. Door de slechte service en de manier waarop ik telefonisch te woord werd gestaan wilde ik inmiddels niets meer bestellen bij dit bedrijf dus wilde ik de korting toepassen op het reeds geleverde (en foutieve en onbruikbare) product. Maar ook nu werd een eerdere toezegging weer teruggenomen; de korting was namelijk alleen toepasbaar op een nieuw product.

Mijn klacht is daarom ook niet inzake het foutieve product maar gaat over het feit dat er twee keer iets wordt toegezegd en ze er twee keer op terugkomen.

Ik ben erg teleurgesteld in deze gang van zaken; als ze mee hadden gedacht dan had ik zeker meer producten willen bestellen.

50% creditering van foutief en onbruikbaar product

Naambordencentrale.nl
    Beste mevrouw van Veldhuizen,

Ik heb uw klacht nog even bekeken en ik zie dat er reeds contact is geweest omtrent deze klacht. Hierbij is ook een aanbod ter compensatie gedaan.

Wanneer er een bestelling wordt geplaatst zonder ontwerp dan bieden wij kosteloos de proefdruk service aan. Hierbij wordt een simulatie gemaakt van het uiteindelijke product.

Omdat een foutje snel gemaakt is dient een proefdruk altijd te worden goedgekeurd door de klant. In dit geval heeft u aangegeven dat uw akkoord was met de proefdruk en met de productie van het naambord.

Ik zie hier een notitie dat u heeft gebeld. Hierbij heeft u aangegeven wij een fout hebben gemaakt. Vervolgens is door ons aangegeven dat als wij een fout maken, deze altijd kosteloos herstellen. Dat is geheel volgens ons beleid. Vervolgens is er verzocht om een foto te sturen om te controleren hoe deze fout gemaakt zou kunnen zijn.

Na ontvangst van uw foto is gebleken dat uw bestelling geheel conform proefdruk is geproduceerd. Er is daarom geen sprake van een fout in de productie. U heeft akkoord gegeven op de proefdruk waarin een (spel)fout bleek te zitten.

Het is natuurlijk vervelend als dat gebeurd. Helaas kunnen we producten met een permanente opdruk niet meer aanpassen. Om u tegemoet te komen hebben wij u een coulance aanbod gedaan om met 50% korting een nieuw naambord te leveren.

We hopen dat u alsnog gebruikt wilt maken van het aanbod.

Met vriendelijk groet,

Bram Sluiter - Klantenservice