Klacht Naambordwinkel.com: vooraf betaalde bestelling niet ontvangen

Klachtnummer
# 252418
Gebruiker
D.T.M. Smallegange
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 26-11-2016 een nummerbordje besteld bij deze webwinkel. Ik heb daarna een bevestiging van betaling en een factuur ontvangen. Tot op heden heb ik geen nummerbordje ontvangen. Ik heb een mail gestuurd naar info@naambordwinkel.com en een mail direct via de website/contactformulier. Daar heb ik tot op heden geen reactie op gekregen. Op de website staat wel een adres, maar geen telefoonnummer.

De oplossing

Graag ontvang ik het nummerbordje of mijn geld retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Naambordwinkel.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Naambordwinkel.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen