Wij vinden dat Naambordwinkel.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Naambordwinkel.com: vooraf betaalde bestelling niet ontvangen
Details
Klacht
Ik heb op 26-11-2016 een nummerbordje besteld bij deze webwinkel. Ik heb daarna een bevestiging van betaling en een factuur ontvangen. Tot op heden heb ik geen nummerbordje ontvangen. Ik heb een mail gestuurd naar info@naambordwinkel.com en een mail direct via de website/contactformulier. Daar heb ik tot op heden geen reactie op gekregen. Op de website staat wel een adres, maar geen telefoonnummer.Gewenste oplossing
Graag ontvang ik het nummerbordje of mijn geld retour.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.