Klacht Naetur.com: Het negeren van een retour aanvraag

Klachtnummer
# 544780
Gebruiker
NL
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het negeren van een retour aanvraag.

Een ketting besteld die kwalitatief heel slecht blijkt te zijn. Het slotje van de ketting doet het niet wat wil zeggen dat de ketting spontaan van je nek af valt. De kosten waren 60 euro. Ik heb het retour beleid gevolgd door een e-mail te sturen om bovenstaande uit te leggen en een retour met terugbetaling te verzoeken. Nooit is op mijn e-mail gereageerd. Inmiddels zijn we 3 weken verder, heb ik meerdere keren een reminder gestuurd maar ontbreekt het nog steeds aan fatsoen om op mijn e-mails te reageren.

Gewenste oplossing

Reageren op mijn retour aanvraag en ervoor zorgen dat het met fatsoen wordt afgehandeld

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Naetur.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Naetur.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen