Klacht Naetur.com: Kan geen enkel contact krijgen met het de webwinkel aangaande retour sturen product

Lisa

Meer dan 10 dagen geleden heb ik een ketting besteld bij Naetur. Echter was deze niet zoals ik had verwacht (te dik, stond me niet) en heb ik, volgens de instructies op hun website, een verzoek tot retourneren ingediend bij hun e-mail adres orders@naetur.com. Gedurende deze tijd heb ik geen enkel bericht van ze terug gehad, terwijl ik diverse malen heb geprobeerd contact met ze te leggen. Ze vragen consumenten binnen 14 dagen te retourneren, maar vanuit hen geen enkele reactie. Ondertussen heb ik op TrustPilot soortgelijke ervaringen van anderen gelezen en vraag ik mij af of ik ooit nog wel wat van ze ga horen. Derhalve deze klacht.

Mijn verzoek tot retourneren goedkeuren en doorgeven waar ik het product naartoe moet sturen (staat niet op de website).

Wij vinden dat Naetur.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Naetur.com?