Klacht Naetur.com: Kan geen enkel contact krijgen met het de webwinkel aangaande retour sturen product

Klachtnummer
# 556915
Gebruiker
Lisa
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Meer dan 10 dagen geleden heb ik een ketting besteld bij Naetur. Echter was deze niet zoals ik had verwacht (te dik, stond me niet) en heb ik, volgens de instructies op hun website, een verzoek tot retourneren ingediend bij hun e-mail adres orders@naetur.com. Gedurende deze tijd heb ik geen enkel bericht van ze terug gehad, terwijl ik diverse malen heb geprobeerd contact met ze te leggen. Ze vragen consumenten binnen 14 dagen te retourneren, maar vanuit hen geen enkele reactie. Ondertussen heb ik op TrustPilot soortgelijke ervaringen van anderen gelezen en vraag ik mij af of ik ooit nog wel wat van ze ga horen. Derhalve deze klacht.

Gewenste oplossing

Mijn verzoek tot retourneren goedkeuren en doorgeven waar ik het product naartoe moet sturen (staat niet op de website).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Naetur.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Naetur.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen