Klacht Nagron: 30 jaar oud keukenblok je wordt door verhuurder niet vervangen maar wel 906 euro kale huur cashen

Peter

Van Herk Nationaal Grondbezit verhuurt ons een woning met een kale huur van 906 euro. Wij wonen daar bijna 2 jaar en een half jaar geleden hebben wij er nieuw keukenblok gevraagd omdat het huidige blok 30 jaar oud is en echt aan vervanging toe is. Echter weigert van Herk het keukenblok te vervangen. Na een half jaar dus pas een reactie terwijl er al wel een bedrijf mocht komen om een offerte te maken. Dat bedrijf gaf ook aan dat de keuken echt moest worden vervangen. Van Herk hoopt dat wij als huurder dan zullen vertrekken als de keuken niet ver Arnhem wordt en zij de woning voor de hoofdprijs kunnen verkopen. Wat een schandalige verhuurder. Wel cashen maar bij onderhoud geven zij niet thuis.

Bemiddelen en komen tot een oplossing

Wij vinden dat Nagron hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nagron?