Klacht Nagron: Nalatigheid ingediende klachten Nagron

Klachtnummer
# 107266
Gebruiker
/
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte hr, mevr,

Sinds Augustus 2014 ben ik woonachtig in een huur appartement van de Nagron.
In september 2014 is er een klacht ingediend bij de Nagron jegens mij van mijn onderbuurman betreffende geluidsoverlast.
Deze klacht loopt tot op heden nog steeds en er zit weinig schot in de zaak.
Met deze reden heb ik afgelopen week een klacht jegens de Nagron ingediend.
Deze klacht heb ik geen inhoudelijke reactie op gekregen.
Na telefonisch contact werd mij beloofd dat zowel de al lopende klacht, alsmede de nieuw ingediende klacht einde deze week reactie op zou komen.
Dit is tot op heden niet gebeurd.
Ik bemerk dat ik, zowel als mijn onderbuurman weinig vertrouwen meer hebben in het handelen noch de motivatie van de Nagron om deze klachten tot een goed einde te brengen.
Hiermee hoop ik dat jullie ons kunnen helpen de Nagron aan te zetten tot actie.

Hoogachtend,

Joey van Rooijen

De oplossing

Mocht telefonische verheldering noodzakelijk zijn is dit uiteraard mogelijk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nagron hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nagron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen