Klacht Nagron: Ontstane schade na lekkage aan waterleiding onder het huis.

Klachtnummer
# 80893
Gebruiker
Fred
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onderwerp: Lekkage aan waterleiding bij een huurhuis van Nationaal Grondbezit in Leiden aan de Wasstraat 54, 2313 JK.
Volgens Nationaal Grondbezit is mijn moeder verantwoordelijk voor de waterrekening die gaat volgen omdat er door de lekkage heel veel water is weggelopen. Na controle van de watermeter ongeveer 530m3. Als reden geven zij op dat de kraan had kunnen worden dichtgedraaid. Maar een vouw van 82 kan niet in een put in de grond een kraan dichtdraaien of een week zonder water. Verder stellen zij dat buren of ik zelf daarbij hadden kunnen helpen, echter buren en ik zelf zijn niet de hele dag beschikbaar om de kraan op en dicht te draaien als zij water nodig heeft voor bijvoorbeeld het toilet.

De oplossing

Ik zou het redelijk vinden als Nationaal Grondbezit de waterrekening zou vergoeden voor de extra hoeveelheid water die is weggelopen door de lekkage, zeker omdat het drie dagen langer heeft geduurd omdat er eerst offerte moest worden gemaakt door de loodgieter waarnaar gekeken moest worden alvorens toestemming te geven voor reparatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nagron hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nagron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen