Klacht Nagron: Wij Worden niet serieus genomen

Klachtnummer
# 327243
Gebruiker
Alkmaar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij huren een eengezinswoning van Nationaal Grondbezit met enkel glas in dr winter tocht het aan één stuk door onze verwarming staat dus ook de hele dag aan wij hebben een eind afrekening gehad van Nuon van €1660. Alleen de 2 grote woonkamer ramen hebben dubbelglas. Onze buurvrouw heeft deze met haar eigen geld laten plaatsen omdat er niks van kwam. Onze duren zijn totaal niet veilig. Wij hebben meer dan €10.000 uitgegeven om de woning enigzins woonbaar te maken.

De oplossing

Nieuwe duren, dubbelglas inclusief nieuwe kozijnen en goede isolatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nagron hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nagron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen