Klacht NAM: Nam neemt klachten niet serieus. Je moet zo'n laakbaar lage houding maar durven anno 2017.

W.G. Neut

Nam neemt klachten niet serieus.

1) De Consumentenbond heeft een Klachtenkompas. Nam doet hieraan (cosmetisch) wel mee, maar de deelname van nam is -heel slim- niet geactiveerd.

2) Ik heb taalfouten genoemd op de website van de Nam website. Natuurlijk nooit meer iets op gehoord en die fouten staan er natuurlijk nog steeds.

3) Nam is telefonisch onbereikbaar. Het op de website genoemde telefoonnummer bellen heeft geen zin, want je krijgt een bandje te horen dat ze daar even geen zin hebben om de telefoon aan te nemen. Uiteraard wordt er nog op het bandje, noch op de site aangegeven wat de openingstijden zijn of wanneer ze wel zin hebben om de telefoon aan te nemen

4) Er wordt niet gereageerd op Facebook. Wel zie je op FB lachende managers, maar op klachten wordt natuurlijk niet gereageerd.

5) er is geen klachtenprocedure (alleen een formulier, dat ten onrechte wordt beschouwd als procedure). Geen beantwoordingstermijnen, niets. Er is gewoon geen klachtenprocedure.

6) Er is geen klachtenreglement, dus je kunt met elke inhoudsloze smoes worden afgescheept. Niemand hoeft zich immers ergens aan te houden.

7) Als er een directeur een microfoon onder zijn neus krijgt, loopt hij boos weg zonder de vragenstellers te woord te willen staan; dit terwijl in beleidsstukken te vinden is dat de nam zogenaamd graag met het publiek in gesprek zou willen. Een directeur die weg loopt voor een microfoon handelt daarmee duidelijk in strijd met het schriftelijk vastgestelde beleid, maar dat zal wel de norm zijn bij de nam.

Nam neemt klachten niet serieus en is nog steeds niet van plan dat ook in de toekomst te gaan doen.

Het serieus nemen van klachten, met name op de punten 1,3,4,5,6.

Wij vinden dat NAM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over NAM?