Klacht Nano Coating Totaal: niet nakomen toezegging

Roosje25

ik heb online "Nano Windowcoating" besteld (€ 14,95). Na een tijdje telefonisch contact gehad; na betaling was er iets 'fout' gegaan met plaatsing order. Belofte iets extra's te leveren (nano textilecoating). Weer tijdje niets. Toen bleek dat het product niet meer geleverd kon worden (daarmee vervalt feitelijk het bestaansrecht website). Geld zou teruggestort worden. Kopie van "betaalbewijs" met e-mail meegestuurd; was het tussen adres (RABO Omnikassa). Juiste rekeningnummer gestuurd (op zijn verzoek), maar daarna alles dood.

ik wil minstens mijn geld terug, maar een bloemetje extra zou mooi zijn.

Geachte heer Rozeboom

Uw klacht is gegrond en hiervoor ons excuus. Het door u betaalde bedrag is per omgaande naar uw IBAN-nummer overgemaakt.

Met vriendelijke groet.

Roosje25
    het is jammer dat het pas lukt als het via deze weg gaat. De toezegging was namelijk op 1 februari al gedaan.

Vraag is hoeveel anderen het niet via deze weg hebben gedaan en dus hun geld kwijt zijn..
    Geachte heer Rozeboom

Het is begrijpelijk dat u middels deze weg heeft gehandeld. Uw klacht is direct in behandeling genomen en het door u betaalde bedrag van 14,95 is per omgaande terugbetaald.

De laatste mail die u heeft verzonden is niet correct afgehandeld en daarvoor nogmaals ons excuus.

U vertelde dat u als tegemoetkoming graag een bloemetje wilde. Als het goed is heeft u deze gisteren al in onvangst kunnen nemen.

Roosje25
    het gaat met dat bloemetje al net zo als met de toezeggingen eerder over het terugstorten; NIET. Het geld is binnen, maar de rest .......
    haal de site maar uit de lucht; lijkt me eerlijker tegenover potentiële kopers van nanoproducten.
    Meneer Rozeboom

Met alle respect...
    Ik kan u de betaling en het ordernummer van de bestelde roos overhandigen!!
    Een roos leek mij een zeer gepaste bloem gezien uw naam.
    Deze heeft mij in het totaal 15,90 euro gekost!!
    Wanneer u mij niet geloofd mag u mij morgen persoonlijk bellen! Ik zal u het ordernummer plus betalingsbewijs overhandigen.
    Voor het gemak ontvangt u bij deze het ordernummer: 5413873
    besteld bij topbloemen.nl

Morgen zal ik persoonlijk contact opnemen met het bedrijf waar ik de roos heb besteld.. Zo zie je maar overal kan wel eens iets mis gaan...

Daarbij neem ik tevens contact met u op om het probleem op te lossen...

Roosje25
    twee maanden na allerlei toezeggingen geen enkele reactie en pas na melding op klachtenkompas een poging tot oplossing. Na flink wat 'gezeur' is het 'opgelost'.
    Deze site werkt goed; nu alle bedrijven nog.

Roosje25

Ook een klacht indienen over Nano Coating Totaal?