Opgelost door Nathan: na drie weken nog geen reparatie cv ketel door fabriek

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 253410
Gebruiker
Lennert78
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Maandag 16-1-2017 ging mijn warmtepomp systeem kapot. een warm water geen cv. Het onderhoud's bedrijf kwam direct maar kon het niet maken.de fabriek kwam vrijdag de 20ste pas en kon het ook niet maken. De fabriek zou mij bellen. Na zelf verschillende keren gebeld te hebben kreeg ik vage antwoorden en zou terug gebeld worden wat nooit gebeurde. De fabriek mocht volgens eigen zeggen allen contact hebben met eindgebruikers voor een afspraak met de monteur de rest moest via het onderhoud's bedrijf. Zij zouden een mail met een order moeten krijgen die ze tot op heden nog niet hebben. Er is ook regelmatig de telefoon opgehangen omdat ze niet wilden dat ik geïrriteerd sprak. De fabriek vind het normaal dat het meer dan 10 dagen duurt om een order per mail te versturen of om niet terug te bellen. nu 31-1 belt de fabriek om een monteur wederom langs te sturen. om te kijken wat nou het probleem is of wat er kapot is. deze komt pas 6-2

De oplossing

een welgemeend passend excuus.
compensatie voor telefoonkosten, vrije dagen, hoge energie rekening.
nette snelle afhandeling reparatie

1 reactie

  1. Auteur
    Nathan
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Nonhof,

    Wij hebben service hoog in het vaandel staan en betreuren uw klacht.
    U heeft een warmtepomp aangeschaft die in 2009 is geplaatst.
    Wij geven 2 jaar volledige garantie op de warmtepompen.
    Hier valt u helaas ver buiten.
    Verder heeft een warmtepomp 2 jaarlijks onderhoud nodig waarvoor wij onderhoudscontracten aanbieden.
    Hier heeft u geen gebruik van gemaakt.

    Ondanks dat proberen we klanten altijd goed te helpen.
    Deze ondersteuning bieden we aan de installateur want de installateur is het aanspreekpunt voor u.
    U geeft aan dat u op 16-01 de storing heeft gehad.
    Op 20-01 zijn wij bij u geweest om te kijken wat er aan de hand is.
    Helaas heeft u een moeilijk te traceren storing in uw warmtepomp.
    Er lijkt ergens een lekkage te zitten.
    Na overleg met de installateur en de fabriek hebben we besloten om het deel waar de lekkage lijkt te zitten eruit te halen.
    Wij gaan dat deel nader onderzoeken om het op te lossen.
    De afspraak met u is gemaakt op maandag 6 februari.
    Hopelijk kunnen we de lekkage traceren en herstellen zodat het probleem is verholpen.

    Naar mijn weten hebben we er alles aan gedaan om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.
    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Drs Ingrid Besselink
    Manager Service, Beheer en Onderhoud


Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lennert78
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een dag na de mail kreeg ik een belletje. Het was een manager. Er werden excuses aangeboden en de monteur zou een onderdeel meenemen om te reviseren of te vervangen. De monteur is geweest en heeft het onderdeel meegenomen. Na twee weken kon er een afspraak gemaakt worden het onderdeel terug te plaatsen. De afspraak was begin van de middag daar ze eerst naar de buren gingen. De dag voor de afspraak bel ik nog even om te controleren hoe laat ongeveer in verband dat er iemand aanwezig moest zijn. Hier hoorde ik dat de buren niet konden die dag dus dat ze s'ochtens vroeg al zouden komen. hierover was geen contact met mij genomen maar alles is goedgekomen en het draait nu al weer een aantal weken zonder problemen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Nathan?