Klacht Nathans natural.: Pakket betaald, niet afgeleverd, maar zegt van wel en later dat het is teruggestuurd

Klachtnummer
# 359921
Gebruiker
JP
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling gedaan en moest vooraf betalen.
Pakket zou 5 april worden geleverd. Lag een kaartje van DHL in de bus.
Op 5-4-2019 om 19.31 uur Twee mailtjes ontvangen. Het ene mailtje zegt dat het pakket is afgeleverd bij de sigarenwinkel en de ander geeft aan dat het is bezorgd op mijn adres.
Ik naar de sigarenwinkel, maar natuurlijk niets te vinden.
Op 6 april 2019 weer 2 mails gehad waarin wordt aangegeven dat het pakket is teruggestuurd.

Je wordt letterlijk belazerd. De bezorger heeft het pakket lekker gehouden denk ik.

De oplossing

Achterhalen welke bezorger van DHL bij mij aan de deur heeft gestaan op vrijdag 5 april 2019 om 19.31 uur, omdat er een kaartje van DHL in de bus lag en mij het pakket alsnog gaat bezorgen.
Of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nathans natural. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nathans natural.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen