Klacht Nationaal Incasso Bureau: 1,5 maand

Klachtnummer
# 146533
Gebruiker
imdb69
Datum
0 reacties

Details

Klacht

op 17 november een brief ontvangen omtrent een openstaande factuur. Navraag leidde er toe dat Webbilling een heel oud emailadres gebruikt terwijl ze mijn huidige ook hebben, waardoor de herinnering nooit bij mij is aangekomen. Na een vriendelijk chatsessie met een medewerker van NIB heb ik op 26-11 het bedrag betaald. Echter tot op heden heeft het NIB het bedrag niet betaald aan Webbilling waardoor mijn account daar nog steeds geblokkeerd is en ik geen gebruik kan maken van hun diensten.
Uiteraard daar contact over gezocht met het NIB. Die gaven aan dat de vordering klaar stond voor betaling . Helaas nog steeds niet gebeurd.

Gewenste oplossing

Ik wil dat NIB tot spoedige betaling overgaat en omdat ze zo lang hebben gewacht met de betaling als tegemoetkoming de 20 euro incassokosten terugstorten naar mij

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Nationaal Incasso Bureau is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nationaal Incasso Bureau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen