Klacht Nationaal Incasso Bureau: 1,5 maand

imdb69

op 17 november een brief ontvangen omtrent een openstaande factuur. Navraag leidde er toe dat Webbilling een heel oud emailadres gebruikt terwijl ze mijn huidige ook hebben, waardoor de herinnering nooit bij mij is aangekomen. Na een vriendelijk chatsessie met een medewerker van NIB heb ik op 26-11 het bedrag betaald. Echter tot op heden heeft het NIB het bedrag niet betaald aan Webbilling waardoor mijn account daar nog steeds geblokkeerd is en ik geen gebruik kan maken van hun diensten.
Uiteraard daar contact over gezocht met het NIB. Die gaven aan dat de vordering klaar stond voor betaling . Helaas nog steeds niet gebeurd.

Ik wil dat NIB tot spoedige betaling overgaat en omdat ze zo lang hebben gewacht met de betaling als tegemoetkoming de 20 euro incassokosten terugstorten naar mij

Nationaal Incasso Bureau is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Nationaal Incasso Bureau?