Klacht Nationaal Incasso Bureau: Ik wil mijn recht als klant van een lease auto

Wiskey

Doordat ik een lease auto heb krijg ik melding van onze garage dat er een bekeuring is uit Italië van vorig jaar! Maar liefst bijna 500 euro. Garage heeft geen aangetekend brief gekregen en ook geen herinnering gekregen maar gelijk de incasso.. jullie dus op zijn nek. Nou ja uiteindelijk mijn ei ! Dit verdient geen schoonheidsprijs .. mijn klacht is dus hoe kan dit??? Dit mag absoluut niet van Europa recht

Ik wil weten wat de normale bekeuring is voordat de incasso ingeschakeld wordt , daar heeft de garage recht op en ik ook
Nee absoluut niet! Ik heb de gegevens van garage. Wat absoluut niet mag is gelijk een aanmaning sturen zonder enige herinnering te sturen. Dus ben ik zacht gezegd de lul.. mag zogenaamd niks weten maar wel betalen. Garage geeft ook aan dat er niks is ontvangen .. dus hoe kunnen zij dan mij linlichten dat ik een bekeuring heb gehad??? Dit noem ik een woord.. begint met O ... en eindigt met een G..

Nationaal Incasso Bureau
    Geachte mevrouw Miedema,

Deze vordering staat op naam van de garage van uw lease auto en niet op uw naam.

Om deze reden verhinderd de AVG wet ons dossierdetails met u te delen. Deze informatie kunt verkrijgen bij uw garage. Die heeft het recht het met u te delen. Dus ik verwijs u naar uw garage voor meer informatie.

Nationaal Incasso Bureau

Ook een klacht indienen over Nationaal Incasso Bureau?