Klacht Nationaal Incasso Bureau: intimidatie en niet vriendelijk / onredelijk

nicole

Er is 2 aug. j.l. geboden op een object bij catawiki niet door mij gedaan. Ik kwam er pas achter nadat ik brieven per post en in de mail van NIB binnen kreeg waarin zij € 1286,-- vorderen en dat het voor Catawiki was.
na spitten bleek dat er onder mijn naam op mijn profiel een bod gedaan is van € 1000,-- op een ring die ik nooit heb willen hebben. Ik heb met catawiki gemaidl met incasso bureau gebeld en nog ontving ik brieven van NIB. Ik heb nooit een herinnering nog factuur gehad van catawiki per post of per mail. 22 sept. jl is het incasso bureau bij mij aan de deur geweest om het bedrag te vorderen. Ik was niet thuis waarom NIB een brief achter gelaten heeft. Na het bellen om te zeggen dat hij niet meer langs moet komen en dat ik nog steeds in conclaaf lig met catawiki en op het bureau geweest ben om aangifte te doen tegen id fraude . De man was erg bod en begrip loos en speelt duidelijk hard to get. Ik voelde mij na zijn bezoek erg geïntimideerd evenals door catawiki

intrekking van de incasso kosten ik heb van catawiki geen facturen nog herinneringen ontvangen en zaak van bezwaar loopt nog. Heb div. instanties in de hand genomen tegen deze kwestie oa rechtsbijstand consumenten bond klachten kompas. consuwijzer en ga nog naar autoriteit consument en markt en autoriteit financiële markten en de politie

Nationaal Incasso Bureau is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Nationaal Incasso Bureau?