Klacht Nationaal Incasso Bureau: Onterechte Incasso

Klachtnummer
# 165419
Gebruiker
ViktorVM
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik kreeg een incasso van het NIB t.w.v. € 100,36, omdat ik volgens de bijbehorende brief een schuld zou hebben lopen bij Webbilling voor een automatische incasso van een dienst bij www.fairflirt.nl, nadat ik deze al heb laten storneren bij mijn eigen bank. Ik heb nog nooit toestemming gegeven voor deze automatische incasso en kende dat hele Webbilling niet, dus ik kan deze schuld überhaupt niet hebben. Ik kan mij ook niet herinneren de betreffende site te hebben bezocht (zeker niet in recente jaren), laat staan me te hebben aangemeld voor een dienst en/of abonnement op de betreffende website. Mijn grootste en meest kwalijke probleem is dat ik nu met een schuld bij een incassobureau zit, zonder dat ik iets heb gedaan. Het betreffende e-mailadres uit de vorderingsbrief gebruik ik ook al jaren niet meer.

Gewenste oplossing

Ik heb maar een simpele oplossing. Ik wil van deze schuld en vorderingen af, omdat ze mijns inziens simpelweg niet bestaan. Oftewel, het kwijtschelden van een niet bestaande schuld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Nationaal Incasso Bureau is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nationaal Incasso Bureau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen