Klacht Nationaal Incasso Bureau: onterechte vordering

haeden

Ik heb een brief gekregen, met een vordering gekregen van nibincasso voor een openstaande factuur bij webbilling van €53,76. Dit is belachelijk, want dit gaat om een aanmelding die ik gedaan heb bij een website genaamd:'burningangel.com'. Ik heb nooit van hun diensten gebruik kunnen maken, omdat zij in hun eigen woorden, die geschreven staan op hun site. PAYPAL SUCKS! Mensen die willen betalen via PayPal weren. Ik heb geen enkele creditcard of iets dergelijks. Ik heb enkel PayPal, dus mijn 'avontuur'op de site Burningangel-website was direct weer afgelopne. Ik heb mij enkel ingeschreven en direct weer uitgeschreven. Letterlijk zo. En data moet ik nu een enorme €53,76 voor gaan betalen. Belachelijk!

Ophouden met deze onzin

Nationaal Incasso Bureau is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

haeden
    Ik geef hierna de reactive van NIB op mijn klacht, dat ik onmogelijk van de diensten van die site gebruik kan maken, omdat ik geen creditcard heb, aar alleen van PayPal gebruik maak en ze op die site simple weg in hun FAQ-sectie laten weten, dat: "PayPal sucks!"
    Daarom willen zij mij nu €53,76 in rekening brengen.
    Ze hebben kort gereageerd met:"In antwoord op uw mail delen wij u mede dat u ingelogd heeft gestaan op een betaalde site. Daar moet u voor betalen. De vordering is terecht

Ook een klacht indienen over Nationaal Incasso Bureau?