Klacht Nationaal Spaarfonds: Dwingelandij en slechte communicatie

Klachtnummer
# 346599
Gebruiker
TiendeVleugel#345
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Schandalig dat men zonder uitleg of vragen voor het blok wordt gezet nog meer te betalen voor uitvaartverzekering waarbij premieverhoging wordt afgedwongen maw als je niets doet moet je zomaar 777 euro eenmalig betalen terwijl wij al 25 jaar meer dan 30 euro p maand betalen dat is 25x12x30 euro is al 9000 euro!

Gewenste oplossing

Dwingelandij

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nationaal Spaarfonds?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen