Klacht Nationaal Spaarfonds: Het Nationaal Spaarfonds weigert keer op keer het waarde-overzicht te verstrekken.

Klachtnummer
# 425570
Gebruiker
Achmedi
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het Nationaal Spaarfonds weigert keer op keer het waarde-overzicht te verstrekken. In de afgelopen twee maanden heb ik vijf keer telefonisch contact opgenomen met Nationaal Spaarfonds. Vijf verschillende medewerkers gesproken. Alle vijf medewerkers hadden mij beloofd dat ik binnen vijf werkdagen het waarde-overzicht zou ontvangen.

Gewenste oplossing

Het probleem kan niet meer opgelost worden. Maar ik wil graag alsnog het waarde-overzicht ontvangen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nationaal Spaarfonds?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen